Selasa, 10 Februari 2009

Aku pendekkan cerita saja ya....Shukri adalah kawan baikku dari kilang yang sama.Begitu juga isterinya tapi bukanlah rapat denganku.Shukri menikahi Liza pada tahun 2000 dan masih tidak mempunyai anak.Namun mereka tetap bersama kerana cinta yang mendalam.Atas sebab itulah permintaan Shukri membuatkan aku keliru.
Shukri datang ke rumah sewaku pada suatu malam berseorangan...membuat permintaan yang amat mengejutkan sekali bagiku.Diceritanya soal rumahtangganya yang dihadapinya sekarang.Dari situ barulah aku tahu rupanya Shukri adalah seorang yang 'cepat sampai' sebelum waktunya.Liza sememangnya tidak puas akan tetapi dia hanya memendam rasa sahaja.Shukri tahu yang dia menyeksa batin isterinya itu...dengan sebab itulah timbulnya permintaan ini.Atas sebab kawan aku menolak dengan lembut sambil menasihati agar dia bersabar.Malah Shukri memaksa pula dengan alasan bahawa tidak mahu menyiksa batin Liza.Dia rela aku melayari bahtera mersama isterinya asalkan Liza puas dan mereka tetap bersama.Shukri khuatir Liza akan meninggalkan dia ata sebab kelemahan yang ada padanya.Liza sebenarnya telah lama setuju dengan cadangannya cuma menanti aku saja...keputusan aku masih samar....namun aku berjanji untuk kerumah mereka untuk menasihati Liza dan Shukri hanya terdiam...
Pada esok malamnya aku bertandang ke rumah Shukri seperti dijanjikan.Shukri yang baru saja balik kerja terus membuka pintu rumah mempelawa aku masuk.Aku lihat Liza cepat-cepat ke bilik memakai tudung kepala.Sememangnya Liza seorang wanita bertudung.Selama ini aku tidak pernah melihat rambutnya.Itulah yang mengejutkan aku...macamana wanita bertudung mahu mengadakan hubungan seks dengan lelaki yang bukan isterinya.Namun aku juga sedia tahu yang nafsu wanita lebih besar dari lelaki maka tak hairanlah kalau Liza sanggup tidur denganku.Setelah berbincang sekejap aku minta Shukri keluar membeli rokok untukku sementara aku menasihati Liza.Sebaik saja Shukri keluar,Liza datang menghampiri aku lalu bertanyakan hal itu....
"Macammana sekarang?...abang setuju ke?" Liza bertanya.
"Betul ke ni Liza..." belum habis aku cakap Liza terus menarik tanganku masuk kedalam biliknya.
"Abang lihatlah sendiri...."Liza menunding jari kearah TV yang dibawahnya ada beberapa keping VCD.Aku meninggalkan Liza dibelakang menuju kearah VCD itu.Wah....VCD lucah rupanya...."Itulah tontonan Liza kalau abang nak tahu...hampir 2 tahun Liza kehausan nikmat seks..abang Shukri langsung tak berupaya.....tolonglah abang...."rayu Liza manakala aku masih membelek VCD itu.Best juga tengok covernya.Aku menoleh kebelakang untuk melihat Liza namun dikala itu Liza telah berada betul-betul rapat denganku.Tanpa bertudung lagi dan aku saksikan rambutnya yang panjang kebahu lagi lembut itu.Haruman yang menyegarkan lagi memberahikan membuatkan aku terpaku sementara.Sebagai seorang yang bujang pastinya aku terangsang apatah lagi Liza telah pun membuka tiga butang bajunya.Buah dadanya yang besar itu menolak-nolak bajunya tambahan pula ketika itu nafsunya sedang kemuncak..Aku sempat menyentuh dadanya namun tergendala sebab Shukri sudah sampai kerumah.Cepat-cepat aku keluar dari bilik sementara Liza tinggal didalam.
Sebaik saja Shukri masuk aku terus meminta rokok lalu dihisap sebatang.Shukri terus bertanyakan aku akan hal itu sambil merayu demi dia kawan baikku."Selamatkanlah perkahwinan kami"...rayu Shukri."Baiklah....ada syaratnya"jawabku membuatkan Shukri tersenyum dan meminta syaratnya."Aku mahu kau ada sama semasa aku menikmati tubuh bini kau untuk satu sebab kebaikkan buat kau juga"...Shukri terdiam lalu bersetuju.Liza yang baru keluar aku tarik tangannya ke atas riba aku.Shukri terkejut tapi tidak membantah.Aku meminta Shukri duduk atas sofa berhadapan kami dan menyaksikan aku menikamati tubuh isterinya.Dengan mesih bertudung aku memeluk tubuh Lizadengan penuh nafsu sekali...sememangnya aku telah teringin menikmati tubuh Liza sejak dalam bilik tadi.Liza kukucup bibirnya...tangan kananku aku ramas punggungnya.Aku membelakangi tubuh Liza lalu meramas buah dadanya dari belakang.Ku lihat Shukri tak senang lihat isterinya merengek kenikmatan>aku tanggalkan tudung Liza lalu membuka satu persatu butang bajunya perlahan sehingga habis.Aku bogelkan tubuh Liza tanpa tentangan dari Shukri mahupun isterinya.Liza ketika itu merelakan aku melakukan apa sahaja pada tubuhnya.Kini Liza benar-benar bogel diruang tamu itu....aku bangun lalu menanggalkan pakaian aku pula...sama-sama aku dengan isteri Shukri bergogel smabil berdiri.Shukri bertambah tak senang duduk namun aku arahkan agar jangan diganggu ketika kami sedang bersama...cuma lihat sahaja.Liza diam sambil tersenyum memandang suaminya itu.Aku arahkan Liza duduk diatas sofa sambil mengangkang kakinya lalu aku secara perlahan menjilat cipap Liza dengan bernafsu sekali.Liza megeliat kegelian.Digenggam rambutku lalu ditekan-tekan rapat ke cipapnya.Aku dapat jangkakan yang Liza benar-benar tidak tahan apabila dia mengepit kepalaku dengan kakinya ketika aku mehulurkan lidahku kedalam cipapnya.
"Aaaahhhhhhhh.......eeemmmmmpphhhh......."rengekkan Liza berpanjangan.
Selepas itu aku bangun lalu menghulurkan batangku tepat ke mulut Liza."Hisaplah Liza......biar selera aku bertambah...."Liza memegang sambil mejilat-jilat batangku dihadapan suaminya itu.Dikulum seluruhnya selepas itu membuatkan aku terasa hendak pancut air maniku tapi aku tahankan saja.Liza seperti dalam kegilaan menghisap batangku..dia seolah-olah lupa suaminya dihadapan kami.Shukri memegang-megang batangnya kerana tidak tahan melihat aksi kami berdua.Aku terasa kasihan pula melihat Shukri begitu lalu aku membawa Liza kepada Shukri supaya Shukri dapat menghisap buah dada isterinya.Keadaan itu membolehkan aku membenamkan batangku dari belakang Liza.Aku pengang punggung Liza lalu aku benamkan batangku kedalam lubang punggung Liza sedalamnya.Liza mengerang kesakitan namun tidak lama begitu berganti erangan nikmat.Aku tak mahu berkeadaan lama begitu lalu aku tarik semula menelentangkan tubuh Liza diatas lantai lalu menghalakan batangku tepat kearah cipap Liza.Liza mengankang luas menantikan tikaman aku.Sekali aku tekan Liza menjerit perlahan lalu aku peluk Liza rapat-rapat.Aku mengomoli tubuh Liza selama hampir 3 jam sehingga kemuncak akhir aku memancutkan air maniku kedalam mulut Liza.Liza selepas itu mengulum semula batangku ketika aku terlentang diatas lantai.Aku megarahkan Liza megulum batang suaminya pula akan tetapi rupanya Shukri telah pun lama klimaks dan batangya telah lama tunduk....
Kami tidak habis disitu saja...aku bawa Liza kedalam bilik lalu mengunci pintu."Maafkan aku Shukri...kali ini aku nak lebih sikit dengan bini kau...dengar aje ye?...aku nak layan bini hang sampai puas.....Begitulah aku ceritanya aku menikmati tubuh isteri kawanku itu sehingga pagi dan Shukri hanya mampu medengar suara isterinya megerang kenikmatan serta dengusan nafas yang tidak menentu....

1 ulasan: